önskelista för min födelsedag(a)

klääder, gärna dessa (tröjor-Nelly // byxor-Gina tricot)

skal till min beeebis(a) åh ja självklart vill ja ha ett tjejigt me mycke
detaljer.. så typsikt mig;$

en shopping dag då personen köper allt ja vill ha;$ peeengar!
bio presentkort, eller present kort på tex: bikbok, JC, gina, H&M osvosv.

nya chanel örhängen för mina är trasiga D:, armband med berlock på.
stora ringar och dubbelringar.

babyliss Icurl, så ja kan göra bajsiga lockar i mitt hår:')
nytt löshår för mitt börjar slitas nu och gjort de ett tag..:c
åh dessa urgulliga hellokitty grejjorna vill ja bara ha för att(a)

och sista grejen är mer än sak som jag hoppas på, som skulle göra
HELA min födelsedag, så de är väl en önskan, den bästa "presenten"
jag skulle kunna få, och det är att personen som jag saknar mest &
betyder så otroligt mycket för mig.
kommer till mig under "min" dag. Så bara att hoppas på att allt går
igenom och att det sker!♥


hoppas du haft en bra dag! :)

2012-05-13 // 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback