Jag blir hellre blind än att se han med någon annan..

Är hemma hos mamma nu igen, pappa skjutsade mig hit vid 11 tiden lite efter
kanske. Kan lova att jag är helt mörbultad i kroppen och världens träningsvärk i
mina vader haha;$
Men nu tänkte jag skriva om dagen/kvällen igår och så ska jag bjuda på några egen
tagna bilder samt några bilder från grönans sida;) och så lite filmklipp, men ni får leva
med att ljudet cpar då de blev för högt ljud, mobilfilmat vettni;)
¨
Men iallafall skolan gick skapligt fort fick sluta en timma tidigare så jag och Evelina hade
gott om tid innan vi skulle till tåget, men ändå i slutänden fick vi stressa som idioter>.<..
Men väl framme i Sthlm så mötte jag Elin så drog vi och käkade, vi letade efter en bra restaurang
i år, men tillslut blev det donken.. Åh självklart efter hittade vi ju den perfekta...
¨
Efter vi käkat drog vi oss mot spårvagnen och väl på så säger tanten bah " alla som ska till grönan
det är ingen idé för grönalund har stängt grindarna pågrund av att kön just nu är 500-1000m"
Så fick damp men åkte dit ändå, så visade det sig att den kön va för de med bara entrebiljett, om man
köpte grönakortet/guldkortet så när man fått tag i det så kom man in direkt!
Så vi fick väl köa och bli ihopmosade i kanske 45minuter sen hade vi våra kort och var inne på grönan.
¨
Väl inne drog vi till stora scenen där vi fick vänta 30min innan konserten börja, och de var verkligen kaos
då och då, sånt tryck överallt, blev bråk, folk svimmade. Men ändå var det så jävla kul, dansa sjunga
och massa, träffade även Filippa i publiken, lite oväntat men.
Fick även sönderhoppade fötter.. Fy för de som mosar än.. Plus att en brud armbågade mig i revbenen
med FLIT! Så fick psyk damp på den bruden!
Men kvällen var så jävla grym så det finns inte!! Att mosas i en kö för att komma in va så jävla värt det!
¨
Men de va slut mellan halv 10-10 så då drog vi in till stan igen, köpte cola och chillade så tog vi tåget
hem vid kvart över 11 så va vi hemma vid kvart över 12. Kom hem och la mig direkt, var helt slut!
Men nu har jag inget mera och skriva;)
Ska ta de lugnt och kolla BB, men kan säga att kvällen i går var fan den bästa på evigheter!♥
Ciao:*
mina skor har nog gjort sitt nu..


jag just nu, gött sleten & mörbultad chey..



sv; kul att va på grönan:D

jodå helt ok ;D

2012-05-05 // 14:46:04

Hahaha mina skor ser likadana ut!

Men fyfan vad värt det var!!

2012-05-07 // 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback