i was there for you.. remember that

Sitter på entreprenörskapen nudå, och har damp.. Inte alls min dag idag:c
Har så sjukt ont i kroppen, grät imorse och shit, känner tummen upp för de
alltså.. eller inte men aah..
Efter skolan har jag ju utvecklingsamtal också orkar inte med det. Vill ju bara
hem och få sova..
Har ju även fått lite damp på lektionen.. Mitt temperament är kaos och mitt
tålamod ligger på noll idag..
¨
Men iallafall inte mycket alls att skriva nu, tror det kommer upp ett tidsinställt
inlägg mellan 12 och 1 idag;) Så då kan ni ju kolla in det haha, eftersom jag
inte kommer blogga förrän ikväll igen.
Men aja nu ska jag inte tjöta massa mera vi hörs.
Ciao:*
ETT LITET SVAR PÅ KOMMENTAR OCKSÅ TILL FILIPPA,
EFTERSOM JAG INTE KOMMER IN PÅ HENNES BLOGG:$

Svar: Hahaha skorna fick offras! Åh ja det var det verkligen, så sjukt
kul alltså!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback