"du är min ängel"

Ligger i sängen och lyssnar på musik och smsar med Evelina, och
tänker på allt och inget.. Vaknade runt halv 9 tiden idag kanske och
då gjorde min söta lillebror Mathias frukust till mig..
¨
Vaknade vid 3tiden inatt och låg då och skrev med Stefan till halv 5 tiden
innan han somnade.. fick byta kudde osv eftersom jag grät floder som blötte
ner min kudde samt så snorade ja ner kudden.. menmen..
¨
Men efter jag vaknat imorse då så rakade jag benen osv och tog en dusch sen..
Bland den längsta dushen jag tagit eftersom, tankarna började fara fram och
tillbaka och de slutade med att jag satt ner i duschen och bara grät.. Börjar
bli van med det här nu, men det är fan inte kul..
¨
Men iallafall Fredag idag, så helg skönt de! Åh idag är det exakt två veckor kvar
tills min födelsedag och de innebär också att det närmar sig skolavslutningen!
Inte mycket mera att skriva nu, eller jo pappa ska ta med sommarbakelser från
sitt jobb:') Längtat efter dem sen slutet av förra sommaren hihi;$
Men nu ska jag kolla på gårdagens BB avsnitt.
Ciao:*
Underbarare vänner får man leta efter, du är verkligen guld
värd hjärtat ska du veta!♥



allt bra?

2012-05-11 // 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback