ååhåå åt helvete med allt för stunden!

Är hemma nu efter utvecklingssamtalet som gick brabra. Gud
vad jag är duktig i skolan:')
¨
Aja från det till denna skiten.. Fick tid hos barnreumatologen idag, den 29maj..
Har lust att döda någon, de är för de första fucking 3veckor dit idiot läkare,
tycker dem jag ska gråta var och varannan morgon, gå som en typ 80årig
kärring, och inte kunna öppna min egen dörr ens i 3 veckor till?!?
och vet ni vad jag kan inte ens ta tiden! För denna dagen ska vi ha våran
vidriga bussresa så måste skaffa ny tid..
Och hoppas förbövelen att de blir tidigare för annars skiter jag i allt, ska gå
åh lägga mig i min säng och då, för jag klarar inte av denna skiten längre!
¨
Åh juste ska va äcklig guide på bussresan, jag som bara ääääälskar att snacka
in för massa folk.. Åh blev på tvingad de halft:') vad har du emot mig?
Underbart, fast nä så var det ju inte..
¨
Hela min dag har vart ett helvete, och detta gjorde inget bättre. Humöret ligger
botten, och är sjukt jävla hungrig nu alltså! Efter maten ska jag försöka skriva
klart uppgiften som försvann för ngn dag sedan, åh efter det ska jag gå och lägga
mig i min säng och dö tills den vidriga morgonen kommer.
¨
Har inget mera och säga för är bara så allmänt less på allt som skiter sig runt
omkring mig nu.. 
Får se om jag ringer någon sen som kan få mig på bättre humör, eller om någon
vågar offra sig och prata med lilla mig som har damp på allt just nu, annars ska
jag sova.
Godnatt.


» MOA

fin blogg, kommentera gärna min blogg! :)

2012-05-08 // 18:22:41
» Anna

Varför kan du inte öppna din dörr osv? :(

Svara gärna i ett inlägg, har ingen blogg ^^

2012-05-08 // 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback