8maj2010 till den 8maj2012-du är så sjukt älskad!

Tänk att idag har det gått två år sen jag och min finaste Emma blev
vänner, två år har gott som har byggt upp en otroligt stark vänskap!
Lite svårt att tänka mig att för två år sedan var det första gången vi
skrev till varandra, och att vi bara klickade direkt mitt hjärtegull!
¨
Det jobbigaste med vänskapen är att vi bor runt typ 70mil ifrån varann..
Så vi kan inte träffas var och varannandag! Men när vi träffas tar vi vara
på tiden så mycket som går! Åh nu har det gått 6månader sedan jag träffade
henne senast:/
Men i sommar så ska jag träffa min bästa och vi ska ha det så bäst! Men jag
ville bara att ni skulle få veta att idag är det två år sedan jag lärde känna
min bästa vän, en av guds finaste änglar kom in i mitt liv då!
¨
Saknar dig något otroligt mycket hjärtat, och du ska veta att du betyder mer
än allt för mig min finaste tjej!
Älskar dig min bästa vän!♥
här ska ni få lite bilder också:*
Love to u my beautiful bestfriend!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback