tidsintällt tidsfördriv som ni kan läsa igenom om ni pallar

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? aah
Hur många har du varit kär i på riktigt? 2.. men ena mer än andra..
¨
-Tio frågor om dig själv
Namn? Rossana
När fyller du år? 25maj
Några piercingar? öronen?
Vad har du på dig just nu? underkläder, mjukisbyxor, tjocktröja
Vilken årstid är bäst? sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? har inga perfekta längre.. men sova länge
Vad tycker du mest om hos dig själv? jadu om jag kunde svara på de
Vad är du bra på? skratta, göra bort mig
Vem älskar du mest på denna jorden? finns flera.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon..
¨
- Tre frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? jag och 4 till.
Vem är snyggast av dina vänner? kan inte välja en
Vem är mest partyprisse? finns flera
¨
- Sju Frågor om din familj
Vem står dig närmast? jag vet inte..
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jaa
vem är farligast i din familj? -mathias tror jag;)
Vem ser roligast ut i din familj? - jag:')
Vem är coolast? det är ju en självklarhet? jag!
Vem sover du oftast med? mathias tror jag, eller i samma rum iaf.
Roligaste kvällen med familjen? kan nt välja en
Hur länge sen var det du träffa din morsa? en dag, träffa henne igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? några timmar.
¨
- Nio frågor om idag
Vad har du gjort? hälsat på morfar, köpt godis, ruttnat hemma med natali via fb;)
Vad ska du göra nu? kolla teve
Har du gjort något dåligt idag? tror jag inte.
Vad har du ätit idag? mat, godis
Har du duschat idag? ah, imorse
har haft flätor inatt? najje
Är du trött nu? minst sagt..
Vad händer idag? soooova!
Går du i skolan? ja, men nt idag?
¨
- ANNAT
Hur mår du just nu? berg & dalbana
Är du hungrig nu? nej fy
Vad är klockan nu just nu? 19:20
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, youtube, fb & 3bloggar
¨
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? morfar
Vem sms:a till dig senast? Stefan
Vem sms:a du till senast? Stefan
¨
- ÖVRIGT
Gillar du punk? eh fy nej
Har du sminkat dig idag? najje
¨
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? aah
Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen favvo
Vad gillar du för musik? olika
¨
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? antagligen?
Har du fler än 3 jeans? haha att jag har
Har du fler än 5 tröjor? men ja?
¨
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? aah
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? sometimes
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? nästan aldrig längre
Använder du volymspray? nope
Använder du mousse? najje
Använder du deodorant? alltid!
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? aah
Använder du läppglans/läppstift? då åh då
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? då åh då
Uppsatt hår eller hängande? båda, oftast hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
¨
- KÄRLEK
Är du kär just nu? aah..
Har du kysst någon idag? nej
När kysste du någon senast? typ 2.5vecka sen
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? på dagis typ:$
Vem sov du senast bredvid? i kärlek så va det Stefan, annars Bella
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Stefan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nee
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? sånt håller nt ja koll på o.o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahah nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? vene..
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? jag bryr mig väll nt om stilen direkt så? men kan väll säga
att killen ska va snäll, omtänksam, få mig att skratta, se bra ut, va störd som mig osv.


hoppas du sover gott!:D

2012-04-01 // 01:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback