tänk alla dagar jag var din, tänk alla gånger då jag låg tätt intill..

Ligger i sängen och ska alldeles strac lägga mig skola imorgon så-.-'
Kaosat lite hemma förut.. Så ska bli skönt att få sova.. Sitter nu iaf och lyssnar
på musik, kollar we♥it och pratar med stefan & evelina
Sista skoldagen imorgon också så, så det är lagom skönt. Ska ju till doktorn på
fredag så och äntligen få veta vad som är fel på mig..
¨
Har typ 3 lektioner imorgon? inte så glad över de direkt, börjar verkligen bli skoltrött
nu.. Vill ha lov så jag får komma bort från skolan! D:
Men hoppas verkligen min flikka kommer till skolan imorgon också för saknar
henne massa redan;o dagarna känns så "tomma" eller vad man ska säga utan henne:c
Men nu har jag inget mera att skriva om såhära på kvällen, hoppas bara att jag
får sova inatt åh inte att min nacke ska förstöra allt.
Ciao:*
we♥it


» lajna

sv; glöm!!!! :)<33

2012-03-22 // 07:14:14
» Alice

sv: Tack det är bra!<3 :)

2012-03-22 // 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback