Maria Bebådelse- Dagen

Vaknade för kanske 40min sen? Blev att sova en timme kortare inatt eftersom
det nu har gått över till sommartid, hur härligt låter inte de då:') När sommartiden
är igång vet man ju att sommaren verkligen är påväg.
Somnade ganska tidigt inatt blev inte att kolla någon serie.. För blev as trött så somnade
typ direkt då jag la mig o.o..
¨
Men sitter just nu och väntar på att mamma ska fixa klart våfflorna är ju somsagt
Mariabebådelse-dagen idag så då vill jag ha våfflor till frukust;$
Men dagen ska spenderas med att plugga och några telefonsamtal tror jag..
Jag bloggar senare, för nu va mina våfflor klara.
Ciao:*


» sös

sv: åhh .. lycka till med plugget då ;) jag ska äta en massa våfflor och mysa i solen ;)

2012-03-25 // 11:37:08

Härliga bilder, ska det våfflas kanske? haha :)

fin blogg förresten ha en bra dag!

2012-03-25 // 11:50:19

Härliga bilder, ska det våfflas kanske? haha :)

fin blogg förresten ha en bra dag!

2012-03-25 // 11:50:39

det är bara bra här, händer idag?

2012-03-25 // 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback