kärleken skapar ett vi, utan att förstöra ett jag

-saknar dig mer än vad ord kan beskriva..
¨
Ligger nu i min säng efter en go kväll, med super god mat, och sen tjockat
lite med chips & ost åh kex haha.. Så har typ mat kåma nu.. Eller okej inte
riktigt klarar faktiskt inte av att äta så mke D:
Men ska ta och starta någon serie eller liknande nu på datan innan jag ska sova,
se om jag får ett telesamtal under tiden då också innan jag somnar haha..xd
¨
Har egentligen inte så mycket att blogga om just nu såhär på kvällen,
ville bara visa att jag lever haha;) Nejmen ah ni förstår.
Men nu ska jag bara kissa sen bädda ner mig och så mysa vidare i min säng hihi.
Så vi hörs imorgon någon gång. Hoppas ni haft en bra lördag.
Ciao:*
min bror han är ju bara för söt han...;))



blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-25 // 08:37:56

Sv; japp det hade jag haft!! Vad hittar du på idag då?:)<3

2012-03-25 // 08:49:09

Läs, följ & kommentera.

http://sofiezirath.blogg.se/

2012-03-25 // 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback