i'm not gonna need, not gonna need you if i fall, so why am i crying..?

Sitter bänkad i min säng och gosar lite med kissebebisarna, dem är
ju bara för söta alltså, typ käär;$ Så tjockar jag mig lite också, nu är
de bestämmt sista gången eller ah, ska komma igång med träning de behövs:o
¨
Men iallafall skolan var ju soft idag, sen så vare väll lite svårare att ta sig till bussen
för de va seriöst storm ute.. flög iväg, eller ah blåste bakåt iaf.. helt kaos o.O
Åh juste sitter och håller på lite med en ny blogg design, vill ha en helt ny från grunden,
som jag kan ha tills i sommar då jag kan fixa en grym header haha;))
Men nya designen kommer upp ikv eller någon gång denna veckan beror på hur långt jag
hinner/orkar(a)
¨
Men nu ska jag faktiskt inte skriva massa mera här, ska fixa något att dricka och försöka
få min brutta Nathalie att logga in på skype någon gång idag vore ju sött o.o haha. 
men vi får se hur de blir med de, bloggar nog senare:)
Ciao:*
kolla mina små bebisar:') socker söta:*



» Lajna

sv; du är snygg rossana!!<33333

ja de blir väl de :D<33333

2012-03-19 // 19:08:20

Hej gumman! Hoppas du har det bra, hur mår du?

Är allt som det ska saknar dig så sjukt jävla mycket så det inte sant alla våra pratstunder och allt saknar det, älskar dej vännern! <3 :*

2012-03-19 // 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback