i need you.. to need me back...

Nu är det så att det blev inget bloggande igår eftersom att vårat
internet inte funkade hemma för dem hade ngt problem i Gnesta>.<
¨
Men iallafall, ingen skola igår heller som sagt.. Men senare på eftermiddagen
kom bästa Bella hit så softa vi, sen drog vi och handlade massa grejjs för att
baka och så chips & cola för kvällen;))
Dagen igår var riktigt underbar, för första gången då jag hade annat och tänka
på och sånt..
¨
Vi vaknade väll runt 11 idag? kollade på Abduction *dör så snygg Taylor är*..
Sen efterde åt vri frukost snackade om allt och inget, ringde Nathalie en stund också
så snackade vi lite om påsklovet.. Det taggas till 1000 nu alltså fyfan haha;))
Och kom nyss hem varit hos mammi lite snabbt och kolla på våra kattbebisar:') ja döör
så söta de är! och så har jag hämtat alla mina the sims 2;$ Ska geeka de ikv, pallar
nt med the sims 3>.<
Men nu ska jag börja installera dem alla och sen ska jag upp till Marie och så..
Men bloggar senare om ja pallar, men nu vet ni att jag lever iaf;)
Ciao:*
mina & bellas cupcakes, men dem blev som vulkaner.. så as svåra
åh göra fina.. men vi gjorde vårat bästa...

bild för någon dag sen mittbena och enorm underläpp o.o haha..

åh så får ni en liten dagens outfit som förlåt för gårdagen..;)
Dagens outfit: Jeans- Gina Tricot // tröja- Gina Tricot


» Sara

Heej fin blogg allt bra?

Kram<3

2012-03-17 // 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback