i miss you more than words can say

Sitter bänkad i soffan med älskade mamma nu så skriver jag även med lite folk!
Vaknade imorse och kunde inte röra på nacken så blev ingen skola idag.. Nu behövs
verkligen mitt läkarbesök, börjar ledsna på detta..
¨
Men imorse när jag vaknat så bad jag mammi sjukanmäla mig sen vare sängen som
väntade igen, och sov fram tills halv 11 ungefär? Sen kaosade det, började kallsvettas,
må illa som en jävla gris, allt började snurra fy så hemskt alltså:c Men de gick över efter
ett tag iaf.. och bänkade mig då vid teven och kollade en stund och nu så sitter jag här då.
¨
Åh somsagt är äckligt jävla sur nu också.. Fick höra en sak som fick mitt humör att rasa
till botten alltså.. Så jävla störande att det verkligen finns idioter till allt.. 
Ni vet inget om oss eller hur? så sitt inte och yttra er om massa bullshit när ni inte har en
jävla aning hur vi har det/mår/varför det är som de är..
Sköt erat så sköter vi vårt? något problem med de eller?!
Men nu ska jag inte skriva mera innan jag exploderar... hörs sen.
Ciao:*


Hej!

Missa inte tävlingen på min blogg - 3st av mina läsare kommer att bli lyckliga vinnare!



Vill du veta vad du kan vinna / vill du delta?

Länk: http://biju.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment



Jag ser fram emot att du är med och deltar - lycka till kram Bianca ~Biju :)

2012-03-21 // 17:06:00

sötis :D

2012-03-21 // 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback