hon springer med tindrande ögon, hon springer på taniga ben..

Sitter nerbäddad i min älskade säng nu.. Drog ju somsagt ut med Bella och
sprang, redan framsteg, vi kunde springa långt idag utan paus. Ja som ni kanske
inte vet eller så vet ni de:o Men min kondition suger verkligen D:
åh juste när jag var påväg hem under springturen så börjar de först regna så ökar
det mer och mer, sen börjar de hagla as mke verkligen.. Gjorde ju förfasen ont när
de kom i anisiket.. jävla skit väder!
¨
Men sitter just nu och pratar med Natali och Evelina, mina fina flikkor de. Ska se
om jag får tag i Nattan sen också? Juste min resa hem från Mdal på påsklovet
är fixad nu också, stannar i en vecka så jag får en helg hemma och bara
ta det lugnt på innan skolan börjar igen.
¨
Fredag imorgon helt underbart de, ska bli grymt skönt med helg, är så sjukt less
på min jävla skit skola D: Åh ska smsa filuren som kanske ska hit i helgen, lite
senare se om det är något som blir av osv. Annars så ska ja bara ha en as chill
helg, fixa de sista på mitt NP i svenska så jag kan träna in de i veckan.
Men nu har jag inget mera åh skriva om.
Ska fixa något nyttigt men gott att käka sen väntar sängen.
Ciao:*
we♥it
lagom blöt och söt rossana efter springtur dårå, typ blöt hund:')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback