forever is a long time, but i wouldn't mind spending it by your side

Tänk att lilla jag fortfarande är vaken o.o Inte ofta faktitkst att jag
är uppe länge då jag är själv:o Men kollat alla BB avsnitten sen i måndags,
eftersom ja missat/inte orkat kolla på alla.. 
Åh just nu lyssnar jag på musik och pratar med Stefan och Sandra på fb.
Men nu börjar ögonlocken bli riktigt tunga och börjar kolla lite i korss för jag
är så sjukt trött:$
Ska endå upp skapligt tidigt imorgon, för funderar på att städa mitt rum, sen ska
jag upp till morfar en sväng på förmiddagen innan 12 ska jag försöka iallafall? 
Sen så har jag en halft planerad plan för eftermiddagen men imorgon får vi se hur
det blir med den. Annars ska jag väll bara chilla galet.
¨
Men nu ska jag ta och lägga mig innan jag somnar sittandes i sängen, så jag bloggar
mera imorgon bitti då jag vaknar eller ah när jag har tid/ork(a)
Hoppas ni haft en super bra fredag!^^
Ciao:*
med dessa två bilder säger jag godnatt.. åh fetaste biffN alltså;))


SV; tack sötis!:D

2012-03-31 // 01:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback