det bästa sminket en tjej kan bära, är leendet

Kom nyss hem från en dag i skolan, Evelina hjärtat pallrade
sig till skolan för min skull idag fast hon inte mår på topp..
Du är fan guld värd hjärtat!♥
Men iallafall dagen gick väll skapligt fort, men är så sjukt seg
i huvudet.. 
Men ah så blir de när tankarna tar över och man inte kan sova..
har väll kanske sovit sammanlagt högst 4 timmar inatt D:
¨
Men nu ska ja plocka in de pappa handlat i kylskåpet, sen ska
jag käka middag när den är lagad, och efter de ska jag ut på en promenad
med bella prata om allt & inget, sen kanske de blir lite bilder, några för
bloggen kanske(a) vi får helt enkelt se eheh(a)
Men bloggar senare ikv, Ciao:*


sv; hihi ja :D har redan bestämt outfiten, alla ba wtf är du du eller? ^^ hahaha

2012-03-12 // 19:05:50

dum* ;)

2012-03-12 // 19:06:00

sv eller hur! bara för jag inte vill välja klänning skor osv kvällen innan! :)

2012-03-12 // 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback