jag är inte rädd för att säga "jag älskar dig", jag är rädd för svaret....

Kom in alldelles nyss vart ute med Bella i någon timma, och vi har verkligen
pratat om allt och inget. Sjukt länge sen jag träffa henne alltså D:
Åh grattis en än gång hjärtat!♥
Åh vad gör jag förutom de, ehm pratar med mina babes Evelina & Emma
och Nathalie:* Sitter även åh kladdar lite på min arm, nu jävlar ska jag komma
ihåg de alltså! jävla skit minne jag har >.<

Men iallafall dagen, låg och sov efter att jag hade bloggat, så gick jag senare
upp åh käkade middag åh så. Åh så träffade jag somsagt Bella, åh juste Stefan
påminnde mig om att ja ska prata med pappa.. Tack så mke för du påminner mig(a)
Så imorgon ska jag göra de(y).
Så har min dag varit, och ska snart kolla på en film tror jag, eller se om någon
vill prata i tele med mig för jag har trååkigt:c
Men iaf bloggar imorgon.
Ciao:*


gulleplutten då:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback