boy i've been fooled by your smile

Sitter nu och ska börja kolla på en serie på datan " the secret life of american teenagers"
fastnat i den serien nu igen eheh:$
Men iallafall va ute med Bella förut i de fina vädret, vi snacka massa satt och chilla osv.
Så gick jag in åt middag osv, och nu så sitter jag här.
 
Åh är gött less på mig själv.. hade skärt upp melon åh lagt i en skål.. Så när ja ska gå
från köket trampar jag på en förbannad plast sak till en vertkygslåda för våran radiostyrda bil..
Så trampar jag konstigt, åh gör ngt cp med knät också.. härligt de..
kastar ja ut häflten av mina meloner på golvet så blev melonmos....
Så nu har jag skurat golvet och skärt ny melon.. Ibland har jag bra jävla otur alltså..
 
Åh nu har jag typ inget åh skriva igen:o Juste mina två bröder åkte med morfar till
norrland? idag. Så är bara jag och pappa hemma, känns tomt o.O men ändå skönt
att dem är borta ett tag haha(a)
Men bloggar mer imorgon, kommer ett tidsintällt inlägg med musik vid 22.00 idag oxå;)
Ciao:*
just nu, förjäkla söt i oplattat tjockt trollhår också:')


Fin header!

2012-06-20 // 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback