they tell you to be yourself, then they judge you..

Sitter och pratar med en av världens finaste människor, Lina! Åh måste bara 
säga att den tjejen är en av dem sjukaste jag känner, åh hon har även skrivit
om mig på sin blogg, så himla söt är hon alltså! Så tycker ni ska klicka HÄR, om
ni är intresserade av åh läsa de hon skrivit, annars klickar ni där endå åh kollar hennes
superfinablogg!
 
Men iallafall sitter och lyssnar på musik, men blev sugen på att baka, kanske ska baka
cupcakes:o det är jag ju duktig på eheh(a) Har endå gott om tid tills jobbet börjar så, men
jag vene om ja orkar gå till affären, ja jag heter Rossana och är lat!
Men iallafall vi får se vad som händer och sker i mitt lilla liv idag:o
 
Men nu ska ja fortsätta prata med Lina om ja eeheh presenter som jag tyckte man skulle
ge till en kille, men eftersom varken hon eller jag fick chansen, så ska jag ge de till henne ist,
smart va;) fast idéen om att hon skulle få de, var hennes;) raauwr på dig hjärtis:* haha.
åh nej vi två vi är inte normala, lev med det!
Men vi hörs, ciao:*
klicka på bilden & kom till hennes blogg!


Aaaa , det fixar vi lägger ut det direkt! :)

2012-07-20 // 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback