i miss to have you by my side..

min älskade Elin har just åkt hem, haft det super bra med henne, skrattat
tills tårar runnit, tjockat, snackat om allt och inget så har vi försökt få folk
att skänka 2miljoner dollar till oss för att kunna köpa ett halsband, intresserad
av att göra de? hör av dig i en kommentar nedan då!
Men vaknade runt 10 gjorde vi idag, och de verkligen ösregnade ute, så helt plötsligt
smäller åskan till och jag är livrädd för den, vilket även hon är.. Så vi båda blir
livrädda verkligen ush och fy!
 
Men nu sitter jag iallafall och gosar med min pojke Texas, sötnosen de där alltså!
och pratar med några olika på fb hihi.
Blir bara att chilla hela dagen och senare idag så tar jag bussen till pappa och sover
där eftersom jag ska jobba imorgon D:
Men får väll se de positivt, jag får ju massa pengar för det ehheeh.
 
Men nu orkar jag inte skriva mera, så ni får ett filmklipp och massa "vackra" bilder
på mig som ja muppat mig och tagit i camen nyss typ.
Ciao:*


» Bella

Inte vara rädd för åska ;o
Är nog bara jag som tycker att regn och åska är mysigt ;o HAHA :( xD

2012-07-13 // 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback