det fanns ingen bara du, det har slitit mig i tu..

Vaknade för typ 1,5timma sen, sitter nu och hänger vid FB. Mår illa och har ont
i huvudet, detta blir en dålig dag alltså..
Tänkte bara blogga lite snabbt, sen lägga mig i sängen igen och kolla någon serie
eller film.
 
Är hemma själv idag också, pappa och mina bröder har åkt iväg till några, där dem
skulle va massa åh käka, köra 5kamp osvosv + sova kvar. Inte så lockande för mig,
sen så ska jag ju även jobba imorgon så.
 
Går kvällen spenderades hemma, blev filmkväll med mina bröder då. Kollade på
nyaste American Pie filmen typ "the reunion" eller något sånt.
Har typ inget att skriva om, men aja bloggar senare då jag orkar.
Ciao:*
ni får lite gammla bilder på mig och evve från förra sommaren eeehehe,. gud vad ja saknar mitt hår:'(
 


» ida

Fin blogg!
Allt bra med dej? :)

2012-07-07 // 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback