and deep inside, my tears i'll drown

Sitter i sängen nu, kom hem för en liten stund sen. Gick super bra att jobba idag,
kändes som tiden gick super fort:o Men somsagt efter jobbet kom pappa och hämta
mig så åkte vi och käkade middag.
 
Känns typ som det är sovdags för mig snart, börjar ju 7 imorgon som ni vet ni som sett
mitt videoinlägg  haha;) Men iallafall, innan sovdags ska jag iaf duscha, kolla teve en 
stund eller något sånt.
Jo juste kollade ju min lön förut hade fått några tusen, så nu är jag en riiitchbiitch;) eller hur
de nu stavas eheheh:$
Så när jag kollat de gick jag och köpte solo, så ska nu roa mig med att läsa den också hehe.
 
Har inte så mycket mer att skriva, bloggar kanske senare, annars imorgon då jag
kommer hem från jobbet för lär inte palla blogga vid 6 imorgonbitti D:
Men hoppas ni haft en bra fredag.
Ciao:*
ja jag vet att ni älskar mig för dessa charmiga bilder jag tar:') ett riktigt charmtroll;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback