my heart skips a beat

Inte bloggat på ett bra tag men i fredags åkte vi och hämtade vår nya
familjemedlem, sen åkte jag med till pappa. Åh dem har fixat om med data och
teve nät saken här så inte haft nått internet i helgen.
 
Men i fredags på kvällen var jag med Evve, så vi va ute tog bilder nere vid vattnet, drog
till kyrkogården till mormors grav och så.
Juste fick även i fredags mitt tillstånd för att övningsköra, så ska börja nu i veckan.
 
Sen i lördags drog jag med Bella & Frida till sommarkrysset, åh kan säga att efter
den dagen va min rumpa förstöd, lovar den va platt som vet inte vad, hade galet ont
i den, men va inte ensam om de för Frida hade lika ont hon haha>.<
Så kom vi hem till Bella runt 1 kanske? käkade vår middag, mackor(y) haha.
Sen så snackade vi om allt och inget, skrattade gaaalet mycket.
Sen när de va sovdags höll vi fega (frida& jag) på åh skita ner oss då det lös under
dörren från ett rum som vi va säkra på va släkt!! (men när vi kolla på morgonen va de tänt
där inne, smarta tjejer).
Så mitt inatten flyttade vi runt på min säng åh massa för vi va rädda haha:o
 
Så vaknade vi typ halv 1 i söndags, men kom inte upp ur sängen förrän halv 3 kanske?
Så åt vi frukust/lunch/middag ja beror på vad man tycker;) Åh sen drog vi till bussen
åh åkte hemåt.
 
Sen så var jag hos Marie tills vi käkat middag. Sen drog jag hem, lyssnade musik, spelade
på datan sen la jag mig och somnade.
Men vaknade efter någon timma igen gråtandes... men tänker inte ta upp varför här..
Så låg jag och smsade med Stefan ett bra tag sen innan han skulle sova.
Så somnade jag efter många om & men..
 
Åh nu gör jag inget, funderar på åh lägga mig igen.. Mår inte alls bra, men orkar inte
ens nämna varför här, håller det för mig & min bok ist.
 
FREDAG!
FredagensOutfit: jeans-gina tricot // linne-malma // keps-intersport
fredagens "lyx" middag haha.
 
LÖRDAG!
LördagensOutfit: jeans-gina // tröja-gina
HUR GÖR HAN!?!?!
 
 


» Frida

Jadu.. HUR GÖR HAN=!=?!?!?!?!?!?!

2012-08-13 // 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback