one day i hope....

Sitter på golvet och smsar med Bella, blir att vara med henne
och Frida Lördag och dra till Sthlm och chilla galet^^
Men iallafall kom hem från stallet för en stund sen, vart hos min mosters
två hästar.
Verkligen saknat stallet, hur de luktar där, dem underbara djuren. Åh ska jag va
ärlig saknar jag att rida gaaalet mycket.. Men tyvärr tror jag inte min kropp klarar
av att sitta på en häst rygg och "hantera" ett hundrakilos djur med min sjukdom..
Menmen jag får hålla mig på marken.
 
Men iallafall, va lite kaos, för dem verkade sjukt uppskrämda i hagen;o Sprang runt
kaosade, sparkade med bakbenen och allt, och dem vägrade lugna ner sig.. Höll på
att skita ner mig när den ena fick spel och börja sparka bara nån dm från mig, hade inte direkt
uppskattat att bli sparkad..
 
Men har inte så mycket mer att skriva om, ska snart lägga mig.. Lovar mina ögonlock väger
typ 10kg var, och har värsta påsarna under ögonen>.<..
Men jag bloggar mera imorgon ehehe.
Ciao:*
helt okej söt, eller vad tycker ni:)?

pusskalas med min fuling:')

fuuulingen själv:*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback