my wish is you, always.

Har nyss ätit middag och kollar för stunden teve. Legat och sovit i eftermiddags
eller ah innan maten. Helt slut verkligen, vet inte om det är sjukdomen som gör
mig trött nu igen. Eftersom vet att både den och mina mediciner kan göra det, och
sov länge idag så ja det lutar åt de.
 
Men iallafall var med och handlade förut, fick med mig två ramar hem för rummet.
Så nu är hyllan uppe, sängen fixad. Det enda som fattas är min spegel och så
krokarna som ska upp på väggen. 
 
Haha jo lyckades även tappa min tandborste i toaletten förut, så jävla klantig är jag...
Så var bara att kasta den och skaffa en ny haha.
 
Men iallafall blir nog en tidig kväll idag. Så tänkte bjuda er på bilder på rummet nu 
både före & efter bilder. Men tänk på att några saker fattas haha;)
Ja ni ser ju skillnaderna, först ett stökigt rum med massa skit saker, typ "barnrum".
Så efter är det rent och snyggt, så himla nöjd!
m
FÖRE:
 
EFTER:
ovanför kistan ska en stor spegel sitta, samt på den ska ljus stå.
ljusen som ska stå/står på kistan ehehe.
 
 


» Elin

Sv: Härligt, det är bara bra :) Har du haft en bra dag? :) Kram

2012-08-25 // 21:05:35
» Bella

Så jävla snyggt det blev! :D
Haha, du tappade tandborste i toaletten, jag tappade mobilen i toaletten(men den funkar som tur är) vad var värst? ;)

2012-08-25 // 22:19:54
» Frida

Vad fint och mysigt det blev :D

2012-08-26 // 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback