if "happy ever after" did exist, i would still be holding you like this.

Har nyss duschat och håller på och tvätta maskin numbero dos denna gången
mörka kläder. så duktig så är jag, ja jag ger migsjälv beröm, ingen anna gör ju de så..;)
 
Nejmen iallafall pappa kom hem förut så lagade vi middag och efter det åkte han till
Marie, så nu är jag forever alone här hemma. Ganska tråkigt åh bara vara här inte
kunna prata med någon, menmen blir en tidig kväll idag. Ska åka runt 8 hemifrån
imorgon för pappa ska till sjukhuset så ska med dit.. åh så ska jag passa på att
gå på stan och handla lite.
 
Åh nu till sanningen, mitt rum är inte städat.. Har rensat alla kläder men inte
plockat iordning på byrån, mina skor, eller hyllan..
Men började må as illa förut av hungern, så la mig ner och efter maten orkade
jag inte fortsätta (ja det tar tid för mig att städa som jag sa).
Åh inte gick jag till banken heller eller drog ut och rörde på mig fy på mig.
Menmen det tar jag igen någon annan gång;)
 
Nu ska jag kolla runt lite bloggar sen kolla vampire diaries och sen är
det sängen som gäller hih.
Ha de bra, Ciao:*
Svar: hihi nej mamma jag gjorde ju inte det. Åh du vet hur jag och
städning är, vi har ju sett mitt rum hos dig så, puss:*
DagensOutfit: mjukisar-BikBok // tröja-Gina Tricot (ooosmiiinkad)
min seeexy "städ" outfit haha..
nyyyduschad tjej


» Bella

HAHA....de ser ut som makaroner, okej :( jag ser bara allt som ingen annan ser..erkänn, det är makaroner! :D ;o

2012-08-20 // 21:42:29

Jag har en enormt kul grej just nu, som du ej får missa. Synas i ett nyhetsbrev med din banner och få den länkad. Hur låter det. Ta en titt iallafall
Det kostar inget.

2012-08-21 // 01:12:50

Städning har en förmåga att dra ut på tiden, det är ju så tråkigt ;d

2012-08-21 // 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback