i wouldn't change a thing

Inte orkat blogga förrän nu, vaknade runt halv 10, låg i sängen och myste med
min favorit kisse! Blir en natt till med honom, sen blir han utbytt för denna veckan ehe.
Nejmen får nytt underbart sällskap kommande veckan, åh är endå hos pappa då så.
 
Men iallafall dagen kommer inte ha mycket att bjuda på, ska packa grejjorna som ska
med till pappa, fixa i mitt rum med krokar på väggarna, duscha, chilla galet, så måste
jag även smsa en viss person, eheh. Ni får inte veta vem det är, utan det blir en liten
överraskning för er, som ni får se ibörjan av veckan ahha;)
 
Nejmen nu ska jag sluta retas så, har inte mycket att skriva om alls, vill bara lägga
mig och sova, ha skola imorgon, sluta 11 och sen få komma hem.
Ska även färga håret svart imorgon igen, städa rummet så att de går att släppa in folk
där och så vidare.
 
Men bloggar senare någon gång under dagen. Ha de bra.
Ciao:*
två bilder från imorse.


» Elin

Sv: Ja :) Vad bra, min med :) Allt bra idag? ;) Kram!

2012-08-26 // 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback