i wish you were here by my side, day and night.

Ligger i soffan och kollar "Vampire Diaries" just nu. Är så galet trött så det finns inte,
igår kväll satt jag och spelade monopol och ägde alltså, eller nästan iaf..;)
Åh jag var så förbannat lost.. Min bror säger "det blir 5.5miljoner" åh så sträcker jag
fram en miljon och bah "har du växel?" :c
Efter det så kollade jag film med mina bröder åh de blev "disco daggarna" haha>.<
 
Så efter det gick jag och la mig, smsade med Stefan en liten stund innan ahn typ somna:o?
Åh var inte ens trött, men när jag väl lyckades somna väckte katterna mig, sen somna jag så
väckte dem mig igen, och då brast det..
Fick utbrott och tog mina saker gick upp och la mig i soffan och sov.
Så fick sova i några timmar till allafall.. Så lär vara trött & grinig idag...
 
Menmen ni får lite bilder från veckan, så bloggar jag senare idag.
Ciao:*
på stranden med min kära kusin
vad som tjockats av mig och bebis under veckan!
älska mitt krull liksom!
söta tjejer som skulle dipdyea håret.
resultateeet
gårdagens bjässe frukust, har ju lovat dig så.
 


» Elin

Hej! Allt bra med dej idag? :) Kram!

2012-08-08 // 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback