i never gave you a reason to hate me..

Ligger i sängen och lyssnar musik, vilket jag gjort ett bra tag nu.
Ska snart ta och byta om och ge mig ut i detta skitväder.. Ska möta
min kära vän Frida, som ska låna mitt grönakort under veckan.
 
Så ska jag va med henne tills hennes buss går hem, efter det drar jag
hem och fixar mig för kvällen och första skoldagen, taggarååå, fast nä..
taggar bara en enda sak med morgondagen, och det är absolut inte skolan!
 
Åh har inte gjort mycket idag, så har inte mycket att skriva om. Har typ satt
upp mina krokar i rummet, kollat teve och legat i sängen. Är så sjukligt trött hela
tiden, får damp på de..
 
Men iallafall kan inte skriva så mycket mera, för måste hinna byta om och förbereda
mig för ÖS regnet ute samt hinna till station innan Frida är där så hon slipper vänta.
Ciao:*
vadå söt tjej? just nu iaf.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback