you are everything i want, you're everything i need, i wish that you someday will understand it.

Såg du hur jag kände
Såg du att jag vände
Märkte du paniken i min blick
¨
Kom nyss hem dårå, ligger i sängen med skapligt ont i magen.. Åh är helt
slut efter en bilresa där allt kaosa som påbörjades innan halv 12 och va
hemma runt nudå..D:
Helgen har vart underbar, men fullständigt kaos alltså, därför jag är hemma
nu igen, mer tänker jag inte skriva ut om det på bloggen..
man lär sig av sina misstag helt enkelt..
Men bilresan var väll helt okej, trevligt sällskap så hade ju någon/några att
snacka med iallafall.
¨
Men tänkte ge er lite bilder, ingen ordentligt uppdatering om helgen, för jag
är inte på humör, åh ska ha en bloggpaus men vet inte hur länge av massa
privata själ.. Men varje dag kommer de endå komma upp "dag ##" liksom efter
som de är massa tidsinställda inlägg, men kommer inte skriva något på bloggen
själv.
Men ah ni får lite bilder här nedan, sen så kommer jag tebax när jag känner att jag
orkar/vill åh allt är bra..
Åh nu ska jag ta och fixa mig för sängen.
Ciao
jag mår finnemang jag, sexig typ fosterställning också:')

ja jag skeelar typ på bilden, men det bjuder jag på..
måste säga att jag är extreeemt charmig med mina sår på näsan:')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback