Jag värmer mig själv genom tanken när vi myser, men så fort de försvinner är jag själv och fryser..

Ligger i min säng just nu, och smsar med Evelina. Har nyss ätit min
cheesecake, åh jag har kommit på de.. Jag går ju fel linje.. Jag ska ju
bli bagare haha;))
Nejmen iallafall ska nog snart lägga mig, mår inte alls bra och är jätte
trött och helt snurrig.. Åh även mamma har påpekat att jag ser as sliten
ut och är sjukligt blek så ah..
¨
Men iallafall dagen har bara spenderats hemma eller åkte med till affären
en stund och handlade lite saker för idag och så köpte vi en present
till morfar som fyller år imorgon^^
Åh förutom de har jag gjort marshallows som är klara imorgon dem ska liksom
"stelna" nu i fleera timmar. Åh så har jag suttit och prata om allt och inget
med min älskade mamma.
¨
Men nu somsagt ligger jag här och ska nog starta gårdagens BB-avsnitt,
och sen sova eller något sånt.
Men vi hörs imorgon.
Ciao:*
om du ska bete dig som en idiot, inte bry dig eller visa något om att
du gjort fel åh ångrar de, så kan du bara dra.. vill inte ha idioter i mitt liv.
åj du bevisa NYSS att du är en av de jag inte vill ha..
vackert rivmärke över hela handen som en kattbebis gav mig-.-
åh ja bjuder på bilden, är typ gråtfärdig på den o.o men inte pga
rivsåret bara så ni vet, haha..
hihi min cheesecake



åh såhär ser mina marshmallows ut just nu, imorgon ska de skäras
åh rullas i floursocker hihi;$


lägg ut receptet på marschmellowsen!:D :D :D

2012-04-22 // 01:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback