open my eyes, yeah.. it was only just a dream

Ligger i sängen och pratar med Emma och lyssnar på musik^^ Vaknade för
kanske 1timma sen eller något? Men iallafall somnade igår sjukt tidigt.. Men så
väckte Mathias mig för vi skulle ju kolla film tsm "Happy Feet 2" hihi.
Så de va väll mys de, sen efter den filmen fixade jag mig för sängen, men tog
typ 20år innan jag kunde somna.. Men tillslut så:')
¨
Åh idag ska jag väll ta de lugnt, ta en lång dusch, raka benen och all sånt. Så
senare drar jag väll troligtvis med tåget upp till Sthlm åh så sover jag hos världens
saknade om det går för dem liksom, åh kan de eftersom jag är ledig imorgon hihi^^
¨
Har väll egentligen inget mer åh skriva om just nu, så jag bloggar senare, och jag
meddelar er hur de blir med dagen senare så ni vet om ja kommer blogga eller inte;)
Ciao:*
lagom gött seg tjej..

bild från igår på mig åh evve:*


Va gärna med i min fototävling på bloggen! Sjukt roligt ;) Länk: http://woa.blogg.se/2012/april/tavling-i-bloggen-1.html



kram

2012-04-15 // 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback