"no matter where you're in the world, the moon is never bigger than your thumb"

Hem kommen till mammi nu och de första jag gjorde var att gosa med mina
älsklingar, så stora dem börjar bli, åh helt underbara är dem alltså! Så sjukt
sööta!
Åh har även nu tatt bild på mina nya kläder som jag beställde hem, åh mina
nya jeans var ju somsagt förstora.. men kommit på hur jag kan använda de nu:')
Ska bara torktummla den en gång så kns de blir ännu bättre:D
¨
Men är iallafall jätte sugen på fika, tjock som jag är:') såg att det låg någon choklad
sak i köket och wienerbröd.. Ska fråga mamma om jag får sen när hon kommer hem;o(aa)
Men nu har jag ju inget att skriva om längre D:
Så nu bjuder jag på några bilder på mina söta bebisar, sen på bilder på mina nya kläder^^
(några är lite suddiga.. men lev med det) ;))
åh så mina nya kläder dåååråå

bara två enkla överdelar, har underdelar redan så;)

nya tröjan

nya boyfriend jeansen

så bara tröjan & byxorna tsm





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback