jag vill ha dig.. som jag hade dig förut..

Pratar med bästa Natali nudårå, försökt jobba med mitt svenska NP idag..
Men för klart resten imorgon, blir dum i huvvet på detta..:c
Men tror det kanske är 2min långt än så länge? det ska ju vara 3min så(a)
Åh juste min älskade Nathalie tänkte vara mig idag, eller ah låna mitt person
nummer så hon blev över 15 eftersom hon nt fyllt ännu ahah;)
¨
Men har suttit och fixat alla mina dagar från och med imorgon fram tills sista
söndagen på lovet, så nu är hela påsklovets dagar fixade iallafall;)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen äre sängen som väntar, skola imorgon så-.-'
ORKAR VERKLIGEN INTE! men bara imorgon och 2 dagar till det klarar jag..
Men vi höres av imorgon, sovgott, Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback