jag skulle vilja kunna visa hela världen att du var min..

Nyss kollat klart på BB, stör mig på Jennifer som seriöst drar
världens utbrott för inget alls-.-' Snacka nyss med mamma nyss också, blir
att ringa till VC imorgon igen och se, för det blir ju bara värre nu alltså..
Så får se vad de säger, om jag ska komma ner liksom eller liknande, om
jag har tur så lyckas jag få en tid innan jag åker till Nathalie..
¨
Men ska snart fixa mig för sängen, för allt går bara skit och mår inte
bra alls.. Min sötnos har inte hört av sig heller, så får väll snacka med henne
imorgon istället eller ngt.
Men nu ska jag sova eller något, jag orkar nt mera.. Kan inte tårar bara ta
slut någon jävla gång, så jag aldrig mera kan gråta!
i wish you were here by my side..


ha en bra kväll söt!:)

2012-04-03 // 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback