jag ska visa hela världen, att allt jag sagt är sant.

Sitter i sängen och smsar med Evelina och är nyduschad, underbart.
Ska snart börja fixa mig, ätr frukost osv eftersom vi ska till morfar
sen som fyller år idag! Grattis till dig älskade morfar♥
Ska även skära mina marshmallows snart och fixa dem och provsmaka:').
¨
Men kan ju inte direkt påstå att jag mår på topp idag.. Legat åh gråtit hela
morgonen.. åh så sjukt jävla ont i mina leder, så vet inte vart jag ska ta vägen..
Jag vill ha längre helg, ja vill må bra och så mycket annat..
Är typ vit som ett spöke och vet inte varför så något är ju fel på mig, sjuk kanske?
orkar inte iallafall...
¨
Funderar på att göra om designen, tröttnat på den jag har nu haha:c Men vi får
se hur de blir helt enkelt.
Juste fick en förfrågan om ja kan lägga upp receptet på hur man gör marshmallows
åh ja det kan jag göra. Så det kommer upp senare under dagen någon gång^^
Men vi hörs senare.
Ciao:*
haha gummsan, de går bra för dig alltså:*
lilla söööta jag just nuudå


GRATTIS ÄLSKADE MORFAR PÅ DIN DAG!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback