i won´t give up

Ligger i sängen och lyssnar på musik och har lite ryck för försöker fixa
collage på bilderna från dagen så när det är två bilder kvar går de inte
att ladda upp de längre:c skjut mig>.<..
¨
Men iallafall hade NP idag, skrev om min älskade mamma och efter det hade
vi rast fram till halv ett så jag och min babe Evelina drog till stan och tjocka på
donken och sen så kollade vi runt på affärer.
Så var det bara en lektion kvar och sen mentor, så dagen har gått fort iallfall.
¨
Sista dagen imorgon och jag orkar inte, min kropp dödar mig så mår sjukligt
dåligt över att gå till skolan för att jag har så ont och att sitta i skolan i flera
timmar dödar haha..D:
Men nu ska jag strax starta BB, ska bara prata med Gabbe en stund.. Han
ville snacka, och självklart ställer jag upp då han har de jobbigt, du klarar allt vännen!
Vi hörs senare, åh här är lite bilder från dagen.
Ciao:*


» Ida

Rösta gärna på mig i en tävling där man kan vinna en bloggdesign :) Skulle betyda mkt ifall du kunde rösta :) Röstningen finns i hennes meny på hennes blogg: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera min blogg efter du har röstat så får du en länk som tack! :)

2012-04-26 // 19:26:57

Haha, jag fik tråkigt och läste din blogg och fick se mitt namn komma upp! :o Tack för att du ställer upp för mig, det betyder mycket.. :)

2012-04-26 // 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback