i think about you everyday

Ungefär nyss hemkommen från morfar, vart där sen ett kanske och
har fikat, gett presenter, fått massa tavlor tills mitt nya rum är omgjort.
Som vi ska börja med i helgen iallafall om mamma hittar en bra färg:')
Ska få ny säng oxå 160bred så skönt de ska bli också, så ska massa
saker kastats ut ur rummet haha;)
¨
Menmen har nyss rivit ost för idag blire kasslerpaj till middag, åh har typ
kramp i handen nu för ja rivit så mycket haha..:c
Men iallafall har kommit på namn till kattbebisarna nu också, vi har en hamster
som heter Iowa så då tycker jag de ska geta Texas och Alaska, flera delstater
i USA liksom haha;)
¨
Men har inte mycket mera att skriva nu, en tråkig söndag.. Så ja händer
inget skojsigt alls..
Så jag bloggar senare under kvällen^^
Ciao:*
Dagens outfit: jeans-cubus // linne-?? // kofta-JC
jag just nu, lagom trött tjej alltså


Hej!

Jag har en ny tävling som du kan vinna smycke. Jag hoppas så mycket att du vill delta i. http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/vinn-presentkort-hos-damoknekt-1.html#comment :)

2012-04-23 // 07:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback