how would you feel if someone just turned you on and then left..;)

Sitter just nu och pratar med bästa Sanna på fb, snackar massa om helgen;)
Kom även på en sak, att under veckan då jag är där nere, kommer min uppdatering
suga, kommer komma upp en sån dära "30dagar" inlägg varje dag iallafall. Men ska
försöka att skriva ett eget inlägg också varje dag på ett eller annat sätt;) Kanske inte
blir så mke bilder, men alla kommer ju i en bildbomb efter så^^
Kanske kan be någon gästblogga lite också vi får se(a)
¨
Sitter även åh tänker lite på allt fram och tebax på allt, så försöker ja skriva på mitt NP
men de går inte alls bra..D: Tankarna är ju för många osv.. Men känns verkligen
skönt att få komma iväg från allt! fast skulle döda för åh få va på ett annat tryggt ställe.
Men lovet taggas till 1000 iallafall, så sjukt mycket saker vi ska göra alltså:')
Men nu ska jag forsätta social mig med Sanna babe, och försöka jobba på mitt NP.
Vi hörs ikv, Ciao:*
gammal bild, saknar mitt hår :c




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback