hon vill va blind, så att hon inte ser vad som händer..

Sitter åh dunkar musik och dricker lite cola nu eheh.. Känner mig gött tjock,
när jag inte vart ute och sprungit på en vecka.. Kanske får dra ut ikväll eller
imorgon..
Menmen igår kom Evve hit så chillade vi galet vid skype, kollade skräckis osv..
Tror även jag gjorde henne döv då ja blev livrädd åh skrek lite haha;$
Men vi somnade väll runt tre inatt? Så vaknade vi vid 10 tiden idag.
Blekte även mitt hår och hoppades på tredje gången gillt.. FUCK DE säger jag..
Så har bestämmt mig att ska leva med missfärgat hår till nästa helg för håret måste
få vila.. Sen kör vi på avfärgning istället och den svarta färgen ska ur!
Juste jag och mina kära flikka har skaffat blogg tsm www.oourstylee.blogg.se.
¨
Men min soeta unge åkte för en stund, och har världens magkramper så ligger typ i fosterställning
i sängen och bloggar.. Jävla skit medicin som ger mig de alltså.. gråter nästan av smärtan
helt sjukt alltså D:
Så ska nog lägga mig i sängen och försöka sova en stund så kanske smärtan försvinner..
Men jag bloggar senare, bjuder på lite bilder också.
Ciao:*

Gårdagens outfit: jeans- diesel // tröja-Gina // mössa-cubus





hej hallå. mina nyckelben sticker ut som satan åh ja ser benig ut, hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback