alla har väll fallit nångång i trans, fått känna denna viben av sann romans..

Kom nyss hem från att lämnat Elin vid bussen, saknad har hon vart alltså!
Men sötnosen typ smsa mig åh bad mig ringa, så ringde jag då, så hoppade hon av
bussen på sista stationen innan man liksom lämnar b-lunda haha.
Så har vi umgåts i några timmar och pratat om allt och inget, super mys verkligen!
¨
Pratade även nyss med Nathalie, men hon skulle göra någon läxa så ska ringa upp
henne senare istället, de blir nog bra det med:)
Åh sitter och längtar tills maten är klar, de blir köttfärspaj, en av mina favvosar;$
Så skriver jag även med Evelina hihi, du är störd du gumman:*
¨
Men skolan idag var ett rent helvete.. Hade seriöst så sjukt jävla ont i knäna, händerna,
fingrarna, nacken och typ höftkuls lederna.. Aldrig haft så ont i kroppen..D: Åh detta
tar ju död på mig, jävla skit saker..!
Ska nog kolla på gårdagens BB avsnitt med, om jag inte kollar på det efter maten,
kollar ju aldrig på de på kvällen, för lägger mig alltid typ mellan 10 och halv 11 som
senast;$
Men vi hörs senare, Ciao:*
bara för att jag är sådär lagom muppigt söt;))


Riktigt fin blogg!

Skulle du vilja göra bloglovin byte? :D

2012-04-03 // 20:08:00
» sofi

jag vet inte om du verkligen skulle vilja att du aldrig skulle kunna gråta igen, dock för att det är skönt att slippa det. Själv så är jag där, grät för mycke och för länge, tillslut blev alla känslor till "is" känns som att man inte blir svag av någonting längre. Och för att jag är rädd för att visa någonting nu.

"den som är värld dina tårar ska inte få dig att gråta!"

2012-04-03 // 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback