wiihoo

Bloggningen har inte legat på topp idag. Men tänkte berätta om min dag, vaknade mitt i natten, eller kns 4-5 pga att en traktor åkte och ploga, vem gör de på natten?!?
Men lyckades somna om, fixade mig för skolan, och då mena ja fixa på riktigt, "finare" kläder, sminkad åh så. Går annars i typ mys kläder eller enkla åh osminkad/pytte lite smink.

Får sällskap av min fina F på bussen, evigheter sen vi sågs. Kommer fram till Nkpg, lyckad halka och hamna i massa blask snö så blev blöt och äcklig. Samt att gjorde illa handen. Så vände tillbaka till bt och inväntade nästa buss hem.

Kom hem till pappa var där en stund innan jag åkte vidare till mamma. Väl hemma så kollade jag och lillebror A på film och drack smoothie. Sen har dagen bara rullat på. Pratade även med pappa som pratat med min läkare, så ska antingen börja äta större dos + ngn ny sak som minskar "förstörning" på kroppen som kortisonet gör, eller en ny starkare medicin, om jag fatta rätt? Ä.N.T.L.I.G.E.N. säger jag bara.
Men han skulle höra av sig då han kollat osv om hur det ska bli.

Så nu ikväll har jag, mamma, lillebror A+M kollat på nya serien "Arrows", ska nog ge den en chans, snygg huvudperson iaf;)
Men nu ska jag sova.
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback