kaos.

Sitter i sängen nyduschad och lyssnar på musik. Dagen var sisådär, eller alla i klassen
sluta typ halv2, men själv fick man sitta kvar med några andra till halv 3 för Italienska. Sedan
ha det till 10 i 4 och vid 4 var det dags för utvecklingsamtal. Ush vad jag hatar sånt, men det
gick bra + fick veta lite om min praktik, fast platsen är inte helt 100, men hoppas hoppas 
att jag får vara där som de pratas om!!
Haha juste, min mentor blanda ihop mig med min älskade E, som bytt skola då. Men hon 
sa Evelina till mig och Rossana om henne, samt att hon trodde det var jag som bodde i 
Vagnhärad och tvärt om, vadå lite lost?
 
Men nu sitter jag och chillar galet och ska fortsätta med det, är super trött. Samt att
imorgon ska vi på någon branchdag och jobba så måste vara pigg. Men detta får räcka
för nu så hörs vi goingar.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback