Feb. 08, 2013

Just satt mig på bussen. Mitt alarm ringde inte i morse så mamma väckte mig och då var de så lite tid så han inte med bussen innan.

Men iallafall, bloggade inget igår kväll. Eller skrev ett långt inlägg kom emot bakåt knappen och allt försvann, så sket i att skriva något nytt för va så irriterad.
Men igår så chilla jag galet, jobbade på branschdagen med klassen och fick tårta där osv.
När ja slutat skynda jag och hämtade ut ny medicin och åkte sedan hem. Väl hemma kollade jag på min drog "pll" och pratade en del med A, E och C.
Blir nog även att träffa C nästa helg, så blir en bra start på lovet.

Jo juste dem ringde även från sjukhuset igår, så ska dit på tisdag så får vi se vad som händer där..
Men nu ska ja inte tjöta mera.
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback