åhååå

Hemma nu efter en trevlig och god middag. Ska snart ta och titta på
senaste avsnittet av "vampire diaries" som äntligen kommit upp.
Åh smsar med E och L, och är lite halv irriterad.. 
 
Suttit och läst på lappen man får med mediciner om biverkningar osv.
Åh såg att det stog att jag inte får dricka kaffe, eller te i stora mängder
samt inte drycker innehållande koffien (cocacola, energidryck osv) och
jag får inte dricka alkohol. Känns roligt, liksom detta år jag fyller 18.
När jag får dricka lagligt, gå på krogen osv och då får jag inte dricka pågrund
av en jävla medicin?!
 
Sen att jag och L drar ju utomlands till Kos i 2veckor i sommar, och Kos stad
är liksom en fest ö, liksom ett riktigt nattliv, massa bar gator osvosv. Åh vi valde
att åka dit för att kunna leva livet som 18åringar, sola, bada, shoppa, samt att festa. Åh nu
får jag inte ens dricka alkohol vad fan blir det för festande då? Stå i hotellrummet
forever alone eller vadå?
 
Tänker fan inte äta den under tiden jag är där, skiter it. En jävla medicin ska inte få
förstöra min utlandsresa med en underbar kompis. Har fan hellre ont innan jag åker och
när jag kommer hem än att förstöra min resa..
Samt tror jag klarar den för förra sommaren fanns det inga problem typ för det
är varmt.
FUCK REUMATISM säger jag bara, varför jag?!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback