Trött på att hosta, snora, nysa och bara må skit.

Har druckit te, kollat på teve, tagit en lång skön dusch och ligger nu nedbäddad i sängen ihop om att få somna och slippa denna olidliga hosta och förkylning.. Gaah, är som ett enda vakuum i min skalle, allt trycker, gör ont, känns som det väger 100kg och är så fruktansvärt jobbigt..
Är ett mirakel att jag inte hostat sönder mig själv ännu, men något är fel. Vid varje djupt andetag eller hostning så smärtat det bak upptill i ryggen där lungorna sitter, så något har denna hosta ställt till med mer än att halvt kväva mig.

Undrar hur jag ska klara av skolan imorgon men har bara en två timmar lång lektion så det borde jag klara, eller hoppas kan jag iallafall.
Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen, gosa ner mig ordentligt i mitt duntäcke och så försöka sova. Imorgonbitti kommer N hit så ska vi fixa oss innan vi går till bussen tillsammans, så godnatt.
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback