lost som jadu..

Sitter och skriver med B på facebook, ska somsagt köpa mig en systemkamera,
har velat det länge men äntligen tillåter min budget när jag får 6600 i lön imorgon och
har 5000:- kvar från Kos resan så alltså dem 5000 går till min tatuering och då har jag
gott och väl råd med en systemkamera.
 
Men då kommer problemet.. ska man välja en NIKON eller en CANON, det slår just nu
slint i mitt huvud eftersom jag inte är någon expert på dem haha. Så om det är någon blogg
läsare som har en åsikt kan ni väl slänga in en kommentar om vilket märke ni tycker jag
bör välja, och annars kan ni väl bara rösta nedan.
Aja ska fundera vidare och disskutera vidare med B nu.
Ciao:*
 
RÖSTA GÄÄÄRNA HÄR!! 
 


Enligt mig är inte Nikon lika bra som Canon. Jag, min pappa och lillasyster har en varsin Canon systemkamera + en canon kompaktkamera så :)

2013-08-26 // 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback