så mycket minnen, så många tårar som faller längs min kind..

Att så mycket kan komma fram genom en låt.. Du ska veta att jag
saknar dig, jag saknar dig mer än allt annat. När du även är borta och jag står
ensam kvar känns allt tyngre och så otroligt mycket svårare att klara av..
med dig vid min sida klarade jag allt, och jag vet inte vad jag ska
tro eller hoppas på längre.. Just nu är det bara att allt blir som vi sagt
med min dag och sommaren..
but for now i just wish you were here by my side..


Fiin blogg! :)

checka min blogg? :D<3

http://nattstad.se/mylifemyrules

2012-05-03 // 21:27:46

ha en bra kväll! :D

2012-05-03 // 21:59:30

hoppas du haft en bra dag, händer nått kul på fredag? :)

2012-05-03 // 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback