you know my name not my story, you've heard what iv'e done, not what i've been through

Nyss vart på affären med min kära lillebror, eftersom jag är så
fruktansvärt snäll så lät ja han ta vad han ville så betalade jag, inte alls likt
mig, jag som brukar vara super snål mot mina syskon;$
¨
Förutom det då, jo legat i sängen och sovit typ hela dagen, haft otroligt mke
tankar, men faktiskt lyckats hålla tårarna inne, eller de föll väll en eller två..
Men tack vare att ja va så trött så somna jag innan de spåra.
Så vaknade en timma innan maten kanske, åh suttit åh spelat "logo quiz", haha är
på sista leveln nu;$ men nu äre stopp.. Så får be massa folk om hjälp:o
¨
Har inte mycket mera att skriva nu, imorgon ska jag jobba, börjar halv 10 åh
slutar 4-halv 5. Så blir ingen bloggning innan det iaf. Åh appropå de så måste ja
leta upp mitt förkläde eller vad de heter som ja ska ha imorgon>.<
Men ah vi hörs kns senare, ska byta om till myskläder igen och flytta mig till
teven.
Ciao:*


Ha en awesome kväll! ♥

2012-06-05 // 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback