Visste inte att lyckan existera, lyckan jag upplever varje gång som jag är med dig

du är den enda, för denna känsla
har aldrig nånsin kommit upp för någon annan förut
ska aldrig lämna, ska bara längta.
¨
hur det än blir så kan du vara säker på att ja
aldrig kommer hitta någon annan som dig,
och nu när saker är som det är, så vill jag ändå att du ska veta,
att jag är ledsen, och förlåt för att jag inte kunde vara den för dig..
¨
att se ditt namn på min display när jag vaknar
Är nog de bästa, men det värsta att jag saknar
din röst så fort du lägger på, din värme varje gång du går
önskar att ja fick dig att förstår.



svar: japp jag har haft en jätte bra helg :) dudå? :)

2012-06-04 // 21:14:54

sv: pluggar no:(

2012-06-04 // 22:32:49
» Tess

sv: Det låter ju riktigt härligt det! :) Själv har jag bara jobbat och tagit det lugnt hemma hela helgen, desto roligare hoppas jag på att nästa helg ska kunna bli! ;)

2012-06-05 // 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback